שרת התחבורה מירי רגב: "לא יהיו פשרות בסטטוס קוו"

אסתי פלד No Comments on שרת התחבורה מירי רגב: "לא יהיו פשרות בסטטוס קוו"

שרת התחבורה, מירי רגב בראיון לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "קוראת לציבור לא להיבהל. יש כאן אליטה שהתרגלה לשלוט, הם רוצים לקבוע לציבור שנתן את אמונו לממשלת ימין יציבה. הייתי בוועדה למינוי שופטים ומנה חמה נהיית מוכנה מהר מהם. באנו למשול ולא להתנצל – לא יהיו פשרות בסטטוס קוו בתחבורה בשבת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה, מירי רגב בראיון ראשון לתקשורת החרדית, אצל אבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": אנחנו לא מתכוונים להגיע להסלמה אבל אנחנו נערכים. חיסלנו באור יום חוליית מחבלים שתכננה פיגוע מיידי. צריך להודות לכוחות הביטחון על פעולה מדויקת. נעשה הכל להגן על אזרחינו. מי שיפגע מהפעולות האלו הם הפלסטינים. הביטול של התיאום הביטחוני יפגע בהם. מי שניסה לפגוע באנשינו אלו פעילי הטרור, ג'נין היא מובלעת שמוציאה פיגוע טרור רבים נגד ישראל".

"אני קוראת לציבור לא להיבהל. יש כאן אליטה שהתרגלה לשלוט, הם רוצים לקבוע לציבור שנתן את אמונו לממשלת ימין יציבה. הייתי בוועדה למינוי שופטים ומנה חמה נהיית מוכנה מהר מהם. אין לי ספק שהמציאות הזו לא יכולה להימשך. לא ייתכן שהךקידים ימנעו ממני מנכ"ל, אני לוקחת אחריות ומינוי מנכ"ל זה משרד אמון. בממשלה הקודמת כל המינויים היו מיש עתיד, העבודה וכחול לבן – אני קוראת לבטל את נבחרת הדירקטורים. בארה"ב זה לא היה קורה".

"באנו למשול ולא להתנצל. המנכ"ל שהצעתי היה רמ"ט שלי באוצר והוא מכיר הרבה יותר מהמינויים של הממשלה הקודמת. החלטת בג"צ בעניין דרעי הלכה רחוק מדי ולכן צריך לבטל את עילת הסבירות. לא יהיו פשרות בסטטוס קוו בעבודות בשבת. השבת היא מתנה גדולה שניתנה ליהדות, היא יום סוציאלי-חברתי לכולם. זה רלוונטי גם לגבי התחבורה הציבורית בשבת".

לראיון המלא:



0 תגובות